جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۵۷:۲۶

پیشرفت 86 درصدی سکوی فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی در جزیره صدرا

باشگاه خبری فراساحل: مدیر صدرای منطقه جنوب کشور گفت: ۴ سکوی فازهای ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی در شرکت صدرای بوشهر در حال ساخت است که ۲ سکوی این دو فاز سه ماه نخست سال ۹۶ تکمیل و بارگیری می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از تسنیم، علی زارعی با بیان اینکه فعالیت در صدرای بوشهر رونق یافته است اظهار داشت: با واگذاری مدیریت صدرای بوشهر به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) روند فعالیت این شرکت صنعتی رونق گرفت به‌گونه‌ای که در کمتر از 9 ماه 2 هزار نفر در آن مشغول به‌کار شده‌اند.

وی با بیان اینکه شرکت صدرای بوشهر دارای توانمند و ظرفیت بالایی است تصریح کرد: شرکت صدرای بوشهر دارای  ظرفیت‌های بالایی در حوزه امکانات، تجهیزات، فضای کاری و  تخصص‌ است که اکنون از 20 درصد ظرفیت این شرکت استفاده می‌شود. مدیر صدرای منطقه جنوب کشور با اشاره به اینکه ظرفیت صدرا در ساخت کشتی و سازه‌های دریایی بسیار بالا است گفت: با واگذاری پروژه‌های دریایی و شناوری به شرکت صدرای بوشهر ضمن ایجاد اشتغال برای 10 هزار نفر زمینه رونق اقتصادی و صنعتی این منطقه فراهم می‌شود.

زارعی از ساخت 10 سکوی پارس جنوبی در صدرای بوشهر خبرداد و گفت: 10 سکوی میدان گازی پارس جنوبی در صدرای بوشهر در حال ساخت است که پیشرفت قابل توجهی دارند. وی با بیان اینکه  سکوهای یاد شده بر اساس برنامه‌زمان بندی تکمیل و نصب می‌شود گفت:  فازهای 22 و 24 دارای 4 سکو است که 2 سکوی آن تا سه ماه نخست سال 96 تکمیل و برای نصب در میدان گازی پارس جنوبی بارگیری می‌شود.

مدیر صدرای منطقه جنوب کشور وزن هر سکوی یاد شده را بیش از 2500 تن دانست و خاطر نشان کرد: 4 سکوی فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی بیش از 86 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که همه این سکوها تا پایان امسال با توان متخصصان داخلی تکمیل و نصب می‌شود. زارعی از ساخت 4 سکوی فاز 13 پارس جنوبی در صدرای بوشهر خبرداد و افزود: این 4 سکو دارای پیشرفت 75 درصدی است که این سازه‌های دریایی هم بر اساس استانداردهای جهانی در صدرای بوشهر ساخته و امسال تکمیل و نصب می‌شود.

وی با اشاره به اجرای سکوهای دو فاز 17 و 18 پارس جنوبی در این مرکز صنعتی خاطرنشان کرد:  دو سکوی فرآوری و تولید دو فاز 17 و 18 پارس جنوبی دارای 68 درصد پیشرفت فیزیکی است که روند ساخت آن تسریع یافته است.



  کد خبر : 3123
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :